Elektronikus Árverések

 

 
Általános tudnivalók

Az Elektronikus Árverési Felület (EÁF) olyan virtuális árverési csarnok, ahol a NAV vám-és pénzügyőri valamint bűnügyi szakterülete eljárásai során a NAV rendelkezése alá került ingóságok elektronikus árverése történik.

Az árverésen résztvevők - ideértve annak nyertesét is - az árverés befejezéséig anonim módon árvereznek. Árverési vevő lehet bárki, aki regisztrálta magát az Ügyfélkapun és az árverés szabályait elfogadja. Egy árverési tételre vonatkozó árverés az árverés kezdődátumtól a végdátumig tart, ez alatt kell az ajánlatokat megtenni. Az árverés nyertese az árverési vételár megfizetését követően az illetékes vám- és pénzügyőri, illetve bűnügyi igazgatóságnál veheti át az ingóságot.



Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az érintett szerver túlterheltsége miatt a héten előfordulhat, hogy a korábban beállított szervezeti képviseletük indokolatlanul letiltásra kerül. Amennyiben ezt tapasztalják megoldás lehet az ismételt belépés a EÁF-re, ha ezután is fennáll a probléma, azt jelezzék központi e-mail címünkre. (eaf@nav.gov.hu)


 


HelpDesk

Az elektronikus árverezéssel kapcsolatosan segítséget kaphat a eaf@nav.gov.hu [Tárgy: Kérdés e-árveréssel kapcsolatban] e-mail címre kettintva. Amennyiben az oldal használatával kapcsolatosan van kérdése, úgy a eaf@nav.gov.hu [Tárgy: Technikai kérdés e-árveréssel kapcsolatban] e-mail címre kattintva írja meg.

Gyakran Ismételt Kérdések és Válaszok

Ha kérdése van, először olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdések és Válaszok (GyIK) oldalt, amelyen számos gyakran felmerülő kérdésre részletes választ adunk.

 

1054 Budapest, Széchenyi u. 2. - Telefon:06-1-428-5100 - Fax:06-1-428-5382 - eaf@nav.gov.hu